>

Veel gestelde vragen

Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Moet ik BTW betalen?
Bij betalingen komt er als begunstigde Stichting Sisow te staan. Klopt dit?

 

Verzending
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Mijn bestelling is verzonden, hoe kan ik deze volgen?
Hoe lang is de levertijd?
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Kan ik mijn pakket ook ophalen?

 

Ruilen en retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Hoe kan ik een product retour zenden of ruilen?
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug heb?
Ik kreeg het verkeerde product of een beschadigd product, wat moet ik doen?

 

Overig
Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe weet ik dat mijn bestelling wordt verwerkt bij V1 MX?
Hoe maak ik een account?
Hoe wijzig ik gegevens in mijn account?
Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

 

 

  • Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij V1 MX heeft u vijf manieren waarmee u veilig en snel uw bestelling kunt betalen:

  • Ideal

Snel en veilig vooruitbetalen via uw eigen bank met Ideal. Ideal is een gemakkelijke betaalmethode voor klanten met een ABN Amro, ASN, Friesland, ING, SNS, Regiobank, Triodos, Van Lanschot bankiers, Knab, Rabobank rekening.

  • Rembours (alleen in Nederland)

Bij deze methode betaalt u achteraf, gepast en contant bij levering aan de bezorger. Het totale bedrag kunt u vinden op de factuur. Voor deze dienst betaalt u een vergoeding van €10.
Tip! Zorg ervoor dat u gepast kunt betalen. Dit voorkomt dat de koerier niet genoeg wisselgeld bij zich heeft en het pakket weer mee terug moet nemen.

  • PayPal

PayPal is een veilige en snelle betaalmethode die wereldwijd wordt gebruikt. PayPal bied u extra bescherming door middel van de aankoopbescherming. Er worden geen extra kosten berekend voor PayPal betalingen. Voor betalingen met PayPal dient u een PayPal account te hebben. Deze kunt u gemakkelijk aanmaken op: www.paypal.com .

  • Mister Cash/Bancontact

Mister Cash is de Belgische marktleider op gebied van betaalkaarten. Met Mister Cash kan u gemakkelijk, vertrouwd en veilig uw producten betalen. Voor betalingen met Mister Cash worden geen extra kosten berekend.

  • SOFORT Banking/ DIRECTebanking

Snel en veilig vooruitbetalen met SOFORT Banking. SOFORT Banking is actief in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Verenigd Koninkrijk. Voor betalingen met SOFORT Banking worden geen extra kosten berekend.

 

Moet ik BTW betalen?

Ja, op alle producten betaalt u 21% BTW.

 

Bij betalingen komt er als begunstigde Stichting Sisow te staan. Klopt dit?

Alle betaling voor V1 MX worden verzorgd door Sisow. U zult bij betalingen of uw afschrift dan ook vermeld zien staan “Stichting Derdengelden Sisow inzake V1 MX” of “Sisow B.V.”. Het is dus correct dat er als begunstigde Stichting Sisow komt te staan..

 

 

  • Verzending

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Verzending binnen Nederland kost €4.95. Bij bestellingen in Nederland boven de €100 zijn de verzendkosten gratis. Voor verzendingen buiten Nederland, Klik hier.

 

Mijn bestelling is verzonden, hoe kan ik deze volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u een E-mail met een link en Track & Trace code. Via deze link kunt u de bestelling volgen. U kunt de Track & Trace code ook terugvinden bij de gegevens van uw bestelling bij ‘mijn account’. Heeft u geen account dan kunt u hier uw pakket volgen.

 

Hoe lang is de levertijd?

  • Nederland

Producten die op voorraad zijn hebben een levertijd van twee werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn hebben een levertijd van een week. Speciale producten die besteld moeten worden en op maat gemaakte producten hebben een levertijd van drie weken.

 

  • Buiten Nederland

Klik hier voor de levertijd van verzendingen buiten Nederland.

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Producten van V1 MX worden verzonden met PostNL. PostNL verzendt pakketten met een Track & Trace systeem. U bent zo altijd op de hoogte van de status van uw verzending. Bij verzending van uw pakket sturen wij u een E-mail met de Track & Trace code. U kunt deze code ook terug vinden als u inlogt op de website en klikt op ‘mijn account’. Heeft u geen account dan kunt u het pakket hier volgen.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee, bij V1 MX is het niet mogelijk om uw producten op te halen.

 

 

  • Ruilen en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als u een bestelling wilt annuleren of wijzigen stuur dan een E-mail naar: info@v1mx.nl of bel naar: 0625195309. Als uw producten al verstuurd zijn is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen. U kunt nadat u de producten heeft ontvangen deze direct retour sturen. U heeft recht op 30 Dagen zichttermijn na ontvangst van uw bestelling. Producten kunnen alleen retour gezonden worden als de producten en verpakkingen, ongebruikt en onbeschadigd zijn. Voor meer informatie over retour zenden: klik hier.

 

Hoe kan ik een product retour zenden of ruilen?

U kunt uw product retour zenden of ruilen onder bepaalde voorwaarden:

  • Binnen een termijn van 30 dagen.
  • Het product moet in nieuwstaat zijn en in originele verpakking wordt teruggezonden. (verwijder alstublieft geen etiketten, labels en aanhangsels van het product)

Let op! Helaas kunnen wij geen elektrische producten als CDI modules, ontstekingen en speciaal bestelde of gemaakte artikelen in retour nemen!

Retourzendingen zijn voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat V1 MX niet aansprakelijk kan worden gesteld voor het zoekraken of beschadigen van retour gestuurde artikelen.

Retourzendingen kunt u opsturen met een retourformulier. Het retourformulier zit op de achterkant van uw factuur. Indien u geen factuur meer heeft kunt u het retourformulier hier downloaden. Deze stopt u ingevuld in de doos en stuurt u op naar het onderstaande adres:

V1 MX
Ringweg 6
7794RD Rheeze
Nederland

 

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Het geld zal worden teruggestort nadat wij de retourzending hebben ontvangen. Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee het product is betaald.

 

Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug heb?

V1 MX zal het volledige bedrag binnen 10 werkdagen, na ontvangst van het product, naar u overmaken.

 

Ik kreeg het verkeerde product of een beschadigd product. Wat moet ik doen?

Beschadigd product:
Stuur dan zo spoedig mogelijk een E-mail naar info@v1mx.nl met als onderwerp beschadigd product en in de beschrijving het ordernummer en welk product beschadigd is. Dan kan het nieuwe product klaar worden gelegd voor verzending. Deze zal verstuurd worden zodra V1 MX het beschadigde product heeft ontvangen. U kunt met een retourformulier het beschadigde product terugsturen. Het retourformulier zit op de achterkant van uw factuur. Indien u geen factuur meer heeft kunt u het retourformulier hier downloaden.

 

Verkeerd product:
Vul bij een verkeerd product op het retourformulier in de linker kolom het product dat u heeft ontvangen en in de rechter kolom het product die u besteld heeft. V1 MX neemt de kosten op zich. Dit houdt in dat het nieuwe product gratis naar u toe wordt verzonden en u ontvangt een vergoeding van €6.75 euro voor de gemaakte kosten van de retourzending.

 

  • Overig

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Klik hier om u af te melden voor de nieuwsbrief

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling wordt verwerkt bij V1 MX?

Zodra u de bestelling heeft geplaats, krijgt u via de E-mail een bevestiging van uw bestelling. Deze E-mail wordt gezonden naar het E-mailadres dat u heeft opgegeven tijdens de bestelling.

 

Hoe maak ik een account?

Rechts boven op de website kunt u op aanmelden klikken, waarna u 2 keuzes heeft: ‘maak uw account’ en ‘inloggen met een bestaand account’. Vul uw E-mailadres in bij ‘maak uw account’. Na het invullen van het E-mailadres komt u op een pagina waar u uw gegevens en wachtwoord kunt invullen. Hierna is uw account aangemaakt en bent u meteen ingelogd.

 

Hoe wijzig ik gegevens in mijn account?

U kunt uw account wijzigen door rechts boven op aanmelden te klikken en in te loggen. Als u bent ingelogd dan kunt u op uw naam klikken. U zult nu terecht komen op de pagina ‘mijn account’. Door op ‘mijn adressen’ of ‘mijn persoonlijke gegevens’ te klikken kan u uw wachtwoord, gegevens, E-mailadres en afleveradres wijzigen.

 

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door rechts boven op de website op ‘aanmelden’ te klikken en hierna te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Vul het E-mailadres in welke u gebruikt heeft bij het registeren. We zullen naar dit E-mailadres een nieuw wachtwoord sturen.

 

Heeft u nog vragen? Neem contact op met V1 MX

E-mail: info@v1mx.nl